poniedziałek, 2 marca 2015

7. Storczykowo

Witam Was 
Gorąco!!!

Choć za oknem deszcz leje i zimno!!! 
A niedawno jeszcze burza i grad były... 
Ustroń, park dino 2014r.
A wczoraj taka piękna pogoda w Cieszynie była, 
gdzie wybrałam się odwiedzić rodzinkę znienacka :D


Tak, więc chcąc przywołać wiosnę 
pokażę Wam moje storczyki jak kwitną obecnie.
Tu storczyk reanimowany. W tym okresie kwitnie najładniej.
A jeszcze parę dni temu wyglądał tak
 To jego pierwsze kwitnięcie po reanimacji!!!







 Kombinowałam ze storą, żeby pokazać go jak najlepiej.


 Ten tym razem też bardzo oszczędnie kwitnie.





 Ten dla odmiany kwitnie w kratkę.
  Z jednego pączka powstaje kwiat,
a drugi pączek opada
i tak na zmianę...
 
Ten ostatni storczyk i reanimowany są bardzo do siebie podobne. 
Różnią się tylko kolorem "paszczki" i tym, że reanimowany ma "podkolorowane" od spodu płatki na żółto zielono i tylko "boczne" płatki ma śnieżno białe, no i kwiaty mna mniejsze od tego ostatniego.
Mam nadzieję, że to tylko przejściowe ich kłopoty i następne kwitnienia będą znowu piękne!!!


Jeszcze piesa?

A proszę, macie
 "Gdzie by się tu położyć?"
 "Już wiem!!!"
 
 "Najwygodniej będzie mi na przejściu między łóżkiem, a szafą.
 Zdecydowanie tak!!!"
 U rodziców w Cieszynie

Miłego wieczorka!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze i odwiedziny mojego bloga.