środa, 28 stycznia 2015

1. Wstęp

Witam Wszystkich!

Blog ten będzie dostępny tylko dla wybranych osób. 
Powód? 
Chciałam, żeby ten blog był czymś na podobieństwo pamiętnika, 
czy czegoś w tym stylu. 
Będę tu wklejała najczęściej zdjęcia robione na spacerze z moim psem
 oraz inne zdjęcia moich zwierzątek, czy też napotkanych na spacerze. 

Będę tu również zamieszczała zdjęcia moich kwiatów, 
z których jestem bardzo dumna. 
Jak sami zobaczycie po paru postach, które też nie często będą się pojawiały, 
zdjęcia będą raczej z tej samej tematyki i bardzo osobiste. 

Tyle słowem wstępu.

Przedstawiam Wam teraz mojego psa Kazana



Moje szczurcie:
"Szczurcia"
 odeszła od nas na zawsze na drugą stronę tęczy w sierpniu 2014r ...


"Matka"
odeszła od nas na zawsze na drugą stronę tęczy 27.01.2015r ...
 oraz jej małe - wszystkie były rozdane poza Śnieżką

"Śnieżka"
albinoska, córka "Matki". Bardzo mało koleżeńska... 
Bardziej aktualnych zdjęć nie mam :)




2 komentarze:

  1. Super ;)
    Gratuluje odwagi za szczury.
    Ja na ich widok dostaje gesiej skorki :p
    Czekam na wiecej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie :-)
    Ale tak mnie ciekawi,
    dlaczego chcesz mieć takiego zamkniętego bloga ?
    Takie dlaczego dlaczego ?? :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze i odwiedziny mojego bloga.