czwartek, 3 sierpnia 2017

14. Florystyczne wypociny

Witam Was!!!

Dawno mnie tu nie było, ale nie było i nadal nie ma o czym (kim) pisać
Na chwile obecną posiadam tylko 4 dorosłe patyczaki.
Fajne stworzonka, ale ciężkie do focenia.
Myślę nad zakupem chomika syryjskiego, ale niestety ciężko je dostać.
Królują chomiki dżungarskie i rostowskiego,
ale one są małe i jakoś bardziej podobają mi się syryjskie.

Dziś chciałam Wam pokazać parę moich prac ze szkoły florystycznej.
Postanowiłam zrzucić z głównego bloga zakładkę flora, a to dlatego że przerwałam szkołę.
Niestety szkoła była daleka od moich oczekiwań...

Zapraszam!!!



Tą różyczkę z liści próbowałam sama zrobić. 
Niestety nie wyszła mi jak chciałam, ale jak na pierwszy raz jestem zadowolona

 Wieniec na florecie z żywej choinki i kwiatów




Kompozycja z suszu.
Średnio mi się podoba żeby nie powiedzieć że wcale, 
a nauczycielce prowadzącej przedmiot bardzo się podobało.






Kompozycja z suszu na wianku ze słomy
 Nawet mi się podoba




Wieniec mieszany żywy z suszem na wieńcu ze słomy





Kompozycja z suszu na butelce








Choinka sizalowa na "maszcie" z tektury w kubku



Stroik z żywej choinki w gąbce florystycznej
 Akurat ta kompozycja podoba mi się najbardziej ze wszystkich jakie zrobiłam


Bukiet egzaminacyjny w kryzie - zdany
 Akurat ten rodzaj kompozycji w kryzie w ogóle nie przypadł mi do gustu





5 komentarzy:

Dziękuję za Wasze komentarze i odwiedziny mojego bloga.